
#OPINIONLEADER# #AUD/USD# Hello Traders, My plan for AudUsd is to take it up 30 pips because there is gonna be a mini correction from the strong nfp news, Then we will short it because dxy is very strong!
Penafian: Pandangan yang dinyatakan adalah semata-mata dari pengarang dan tidak mewakili kedudukan rasmi Followme. Followme tidak bertanggungjawab ke atas ketepatan, kesempurnaan, atau kebolehpercayaan maklumat yang diberikan dan tidak bertanggungjawab untuk sebarang tindakan yang diambil berdasarkan kandungan, melainkan dinyatakan secara bertulis secara jelas.
Suka artikel ini? Tunjukkan penghargaan anda dengan menghantar tip kepada pengarang.
