
Had a weird day by not getting triggered in any of my trades. Found this last minute which can be good or just terrible. But I am in and we will see if I can get 1.29R before this launches in my face.
Penafian: Pandangan yang dinyatakan adalah semata-mata dari pengarang dan tidak mewakili kedudukan rasmi Followme. Followme tidak bertanggungjawab ke atas ketepatan, kesempurnaan, atau kebolehpercayaan maklumat yang diberikan dan tidak bertanggungjawab untuk sebarang tindakan yang diambil berdasarkan kandungan, melainkan dinyatakan secara bertulis secara jelas.
Suka artikel ini? Tunjukkan penghargaan anda dengan menghantar tip kepada pengarang.
