Hello , everyone , watch out nifty indice , becoming a bearish movement zone and how we manage to grab 8100 move of profit in a day or few minutes.
Watch the one and enjoy. I expected much more fall , but due to video length i cut down and close position early. Watch like share comments.
Penafian: Pandangan yang dinyatakan adalah semata-mata dari pengarang dan tidak mewakili kedudukan rasmi Followme. Followme tidak bertanggungjawab ke atas ketepatan, kesempurnaan, atau kebolehpercayaan maklumat yang diberikan dan tidak bertanggungjawab untuk sebarang tindakan yang diambil berdasarkan kandungan, melainkan dinyatakan secara bertulis secara jelas.
Suka artikel ini? Tunjukkan penghargaan anda dengan menghantar tip kepada pengarang.
