Dulu vs Sekarang, Trading Lebih Susah yang Mana?

avatar
· Views 287

Gue baru baca diskusi seru di Followme, katanya zaman dulu trading lebih "santai", sinyal gak serame sekarang.
Sekarang? Banyak tools, tapi juga makin banyak tekanan buat hasilin cuan cepat.

Bahkan sekarang bisa dapet kalender ekonomi juga, jadi gampang mantau rilis penting tiap minggu!

Menurut lo, trader zaman sekarang lebih enak atau justru lebih ribet?
Ada yang bilang dulu gak banyak distraksi, sekarang penuh noise.

Join diskusinya di Followme: Old vs New, Gimana Cara Trading Kamu?

Penafian: Pandangan yang dinyatakan adalah semata-mata dari pengarang dan tidak mewakili kedudukan rasmi Followme. Followme tidak bertanggungjawab ke atas ketepatan, kesempurnaan, atau kebolehpercayaan maklumat yang diberikan dan tidak bertanggungjawab untuk sebarang tindakan yang diambil berdasarkan kandungan, melainkan dinyatakan secara bertulis secara jelas.

Suka artikel ini? Tunjukkan penghargaan anda dengan menghantar tip kepada pengarang.
Balas 0
Tiada ulasan lagi. Jadilah yang pertama berkongsi pandangan anda.

  • tradingContest