Duh ini usd jpy kenapa malah terjun bebas pas gw buy?? ya sudahlah emang bener kata user di Followme.com mending jangan pernah ngelawan trend kalo fundamental global lagi panas gini. untung buru-buru cutloss walau lumayan perih wkwk
Penafian: Pandangan yang dinyatakan adalah semata-mata dari pengarang dan tidak mewakili kedudukan rasmi Followme. Followme tidak bertanggungjawab ke atas ketepatan, kesempurnaan, atau kebolehpercayaan maklumat yang diberikan dan tidak bertanggungjawab untuk sebarang tindakan yang diambil berdasarkan kandungan, melainkan dinyatakan secara bertulis secara jelas.


- AKHIR -